bar

jumlah pelawat

11 September, 2011

maapkan saya pleasee....

awk...saya nk mintak maap at awk.... klau saya adew wat awk sakit aty sangat2 la....yew....saya wat nie untuk kebaikan awk gak....awk tolong maapkan saya aww....saya bukan lah owg yg awk nkkan uh...saya lain dari yg lain....saya rasa lebih baik saya pergy ok.... awk saya syg awk sangat2..ayah saya da marah gilew2 nie... saya harus pergy ok....awk saya syg awk...muahhh....love u more than u love me....awk...saya da x leyh nk contet sapew2 da....so pape saya mecej awk k..klau saya adew kredit...on9 un jrg2...disebabkan pmr x lame lagy



                                         
                                                                                                                                             from-ayet

No comments:

Post a Comment

terima kasih sebab comment