bar

jumlah pelawat

05 November, 2011

selamat hari raya aidiladha

selamat hari raya ye... :) mintak maap klau adew sakikan aty korang semua...maapkan farid ye......doakan suatu hari nanty kita semua dpt g umrah :) n da dpt daging semua?? daging korban uh? hahahaha
nie un farid bawu bangun tido...
x sempat nk g takbir raya..hehe...oke arr nanty sambung topic lain lak k...
salam aidil adha form farid freestyler... :)

best friend forever bagy aq..sehidup sematy







dowang nie member baik aq.....sampai bile2..aq x nk kehilangan dowang..aq syg dowang lebyh dari awex aq...dowang jea paham perasaan aq :) hihi merepek sudah aq nie... huhuhu
aq akan uat pea jea tok korang gembira..please jgn lupekan aq yew :)

01 November, 2011

Cara Halus Yahudi Merosakkan Umat Islam

Cara Halus Yahudi Merosakkan Umat Islam
SEX

Lagi satu kegilaaan remaja atau orang tua.Sex ada dimana-mana,di kaca tv ,dalam filem,dalam iklan.Babak sex memang lumrah.Malah ada penerbit filem yang sudah berani memaparkan adegan berbikini di kolam renang.Ada pula yang lebih berani merakamkan adegan seks diri sendiri kononya untuk tatapan peribadi dan berkongsi dengan kawan menyaksikannya. Lagi sekali Yahudi Laknatullah berjaya.

SMOKE

Rokok menjadi kegilaan para remaja dan sekarang ini remaja perempuan semakin berani menghisap rokok di khalayak ramai.Kononya merekalah yang ‘up to date’.Dulu perempun yang merokok ini adalah golongan pelacur atupun penari kabaret

SPORTS

Pelbagai jenis sukan ditonjolkan sama ada untuk lelaki atau perempuan. Mereka sama -sama berlumba untuk mencari nama hinggakan bola sepak wanita turut di adakan.Bila bersukan tutup aurat jauh sekali. Sembahyang pun selalu ‘miss’. Bukan sahaja pemain,malahan yang menonton.

FUN

Hiburan dimana -mana.Kita dapati makin banyak pusat hiburan yang melalaikan di buka. Malahan makin ramai di panggil artis-artis luar negara untuk menghiburkan. Ada juga hiburan yang mengenakan syarat membeli minuman keras untuk melihat konsert seseorang artis
FASHION
Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam,sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka tidak menutup aurat. Pakai tudung tapi berbaju ketat yang kadang -kadang menampakkan pusat.Yahudi ketawa lagi …umat Islam dah hampir sama macam dia..
FOOD
Banyak makanan yang diragukan status halalnya dijual dipasaran kita.Kita berbangga dengan makan barat seperti fast food dan buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina.Bila makan benda haram ,macamana iman nak mantap,maka lahirlah generasi umat Islam yang berfikiran macam Yahudi.
Walaupun nampak remeh tapi inilah cara-cara halus Yahudi merosakkan hati generasi umat Islam.
SUMBER                                    Dapatkan Berita Maharaja Lawak Mega Secara Percuma klik sini

31 October, 2011

ANDA TAHU BAGAIMANAKAH CERITA SAYA MIMPI UH ???






hahah....mungkin korang pikir bende yg lain en..hahaha..namun aq sowang jea yg dpt merasai mimpi uh...tapy aq berharap sangat nk dpt jumpe die.. :)walaupon die hanya ex aq... :) ermm...sumpah mimpi uh best giler arr... :) aq syg si die.. sangat2...syg lebyh dari pakwe die.. ;') klau boleyh tady aq nk je teruskan tido aq... bukan senang nk mimpi mcm uh sekali..

KONTROVERSI RAKAMAN ADEGAN GHAIRAH FILEM 3GP

KUALA LUMPUR – Pengarah filem berjudul 3GP, Aidil Fitri Mohamed Yunos tidak menafikan ada pihak tidak bertanggungjawab merakamkan adegan ghairah pelakon filem itu, Mimi sehingga ia disebarkan melalui Internet minggu lalu.


Menurut Aidil, rakaman adegan ghairah membabitkan Mimi dan Fikhree Bakar dalam filem terbitan Grand Brilliance itu bukan berdasarkan adegan yang diarahkannya tetapi ia versi yang ditokok tambah pihak tidak bertanggungjawab.


“Sebenarnya adegan ghairah yang dirakamkan itu bukan sewaktu penggambaran yang saya arahkan tetapi ia diambil menerusi telefon bimbit berdasarkan gambarnya yang kasar dan seperti belum digredkan dalam kualiti yang profesional.


“Adegan ghairah itu juga ditokok tambah di mana ia berbeza dengan adegan dalam 3GP seperti yang saya arahkan itu. Versi yang tersebar di Internet itu juga tidak sama dengan 3GP yang akan ditayangkan mulai Khamis ini,” ujarnya.


Pada masa sama, Aidil tidak menafikan perkara itu dilakukan oleh pihak-pihak tertentu tetapi dia enggan mengulas lanjut individu mana yang melakukannya dan terpulanglah kepada Grand Brilliance untuk menyiasatnya sendiri.


Minggu lalu heboh di Internet apabila sebuah adegan yang dikatakan menghairahkan antara Mimi yang juga anggota kumpulan One Nation Emcees itu dan Fikhree yang berlakon dalam 3GP telah menjadi bualan ramai.


3GP yang merupakan filem pertama arahan Aidil Fitri itu antara lain mengisahkan tentang beberapa kisah yang dijadikan sub-plot yang antara lain memaparkan kesan rakaman video adegan-adegan ghairah yang disebarkan di Internet.