bar

jumlah pelawat

05 July, 2012

tanda-tanda perempuan itu tiada "dara" atau pernah "main"

hye .. farid saje je kuarkan artikel nie.. hehe :) so nak taw lebih lanjut lagi bace lar yew :) 



                                awas!!!
                              

                           15 tahun keatas sahaja
                           



Petikan dari 
http://nogold.com/forum/free-forum/12458-adakah-dara-itu-penting-40.html#post591925

-muka
-bibir
-payu dara
-tapak tangan
-pinggang
-pinggul
-faraj
-lutut
-tumit kaki

KENAPA :
-muka
(sebagai contoh "SITI NURHALIZA" muka bujur sirih akan bertukar jadi tembam berisi di sisi pipi kiri dan sisi pipi kanan)
(selalunya perempuan yang taknak kantoi akan mengikat rambutnya yang sedia panjang itu supaya mukanya kembali terik dan tembam dan nampak cantik kembali kerana tahu sisi pipi makin naik dan tembam)
(ingat, kalau tak ikat rambut tu,muka memang nampak hodoh)

-bibir
(bibir anak dara warnanya kemerah2an secara semulajadi dari hujung ke hujung tanpa gincu)
yang dah pernah main bibirnya merah coklat, selalu marah dan cepat berkata2, tidak lagi pemalu seperti sebelumnya.

-payu dara
kecil : yang bulat menjadi londeh
sederhana: yang sabit menjadi kejatuhan
besar: jatuh terus tidak tegang kembali
(kesimpulannya, payu dara anak dara yang belum pernah main kalau tanpa memakai bra sentiasa tegang dan ganteng bulat lagi merah putih berseri) kalau tak percaya, kamu sebagai perempuan uji bukak bra dan pakai bra, apa bezanya.

-tapak tangan
anak dara kalau belum pernah main tangannya tegang dan putih dan merah, kalau dipicit di tengah tapak tangan anak dara,dia PASTI sentiasa rasa ngilu atau sakit dan pasti akan komplen, WOI SAKITLA-APA YANG KAU BUAT NI?
tapi kalau perempuan yang pernah main, tapak tangannya pudar tidak lagi warna pink, tapak tangannya berkedut2 walaupun belum mencapai umur 30 han, kalau dipicit dia langsung tiada respon. KALAU TAK PERCAYA BOLEH UJI.

-pinggang
kurus dan slim dan gemuk:
pinggang anak dara diameternya semuanya lebih kecik dari t e t e k dan pinggul. perempuan yang pernah main, sudah hilang potongannya baik perempuan tu tutup aurat atupun tidak, maksudnya, pinggangnya hampir melurut dan seakan segaris dengan pinggul

-pinggul
pinggul itu daging bontot, yang selalu kalau perempuan sekarang pakai jeans atau jens ketat selalu sangat nak tayang bontot kan,baik yang bertudung atau tak !!!
kurus, slim, gemuk:
pinggul anak dara amatlah padat dan sentiasa bulat dan mencengkam, tetapi perempuan yang pernah main pinggulnya jatuh ke bawah sehingga kalau teruna kalau tak tahu tentang apa itu s e k s akan tetap berkata dalam hati, apsal perempuan ni bontot jatuh ? belum lagi orang yang penuh di dada, jangn kau nak cong la....lelaki dilahirkan separuhnya untuk dapat baca orang...

faraj :
-iaitu kemaluan perempuan
(hanya dapat diketahui oleh perempuan itu sendiri dan malam pertama oleh suami tercinta)
kemaluan anak dara bentuknya tembam dan tebal melepak sehinggakan pemiliknya sendiri suka akan bentuknya, biji k e l e n t i t nya pula dalam keadaan lurus tidak bengkok samada besar atau kecil njang atau pendek mengikut fitrah, bibir faraj juga lurus dan tebal sentiasa, selaput dara itu warnya putih ada 7 lapisan bentuknya pusar tetapi ianya nipis,mempunyai salur darah yang halus kalau sekali terkoyak bakal mengeluarkan darah yang menitik2.
PEREMPUAN YNG PERNAH MAIN:
-bibir faraj nya menipis atau tidak lagi tembam
-pemiliknya sendiri tidak suka melihatnya
-corak faraj itu sendiri buruk lagi hilang seri
-biji k e l e n t i t bengkak bengkok
-bibir p a n t a t tidak sehaluan
-sentiasa nak main kerana dia pernah rasa nikmatnya !!!

-lutut
lutut perempuan yang belum pernah main kalau berjalan biasanya akan berjarak satu jari atau lutut mereka bergesel semasa berjalan, anak dara baik yang pakai seluar panjang atau pakai kain kurung kalau berjalan pandangannya tetap cantik.
lutut perempuan yang pernah main kalau berjalan tidak lagi akan bertemu lutut ke lutu kerana mereka pernah main akibat dara yang pecah dan memerlukan lajak dan kengkang yang lenih untuk berjalan dengan lebih selesa, perempuan yang tiada dara kalau pakain kain kurung akan ambik kesempatan untuk jalan kengkang dan kalau pakai seluar panjang seboleh2 dia nak jalan rapat tapi PASTI tak berhasil juga, PERCAYALAH !!!

-tumit kaki
tumit kaki anak dara amatlah licin lagi kemerah2han dan dalam keadaansegar sentiasa, kalau berjalan di hadapan kita,kita akan dapati tumit perempuan yang belum pernah main merahnya amatlah cantik sehinggakan ianya warna pink, baiknya perempuan ni, tak percaya tengok sendiri.
-TETAPI bagi perempuan yang pernah main,
tumit kakinya amatlah pucat walaupun dia seorang rupawan,tumit kakinya kering, tumit kakinya banyak kulit kering.

SEMOGA MENJADI PEDOMAN PADA TERUNA DAN DARA:
menjadi panduan bagi teruna nak cari dara atau janda,
menjadi panduan mengecam sejarah lampau perempuan.

Walaubagaimanapun,
aku tetap menerima dengan baik kalau perempuan itu sebagai bakal isteri aku yang solehah lagi pandai jaga diri pandai masak pandai jaga anak2 pandai jaga keluarga aku walaupun sejarah silamnya dia pernah main dengan kawan lelakinya di universiti.

Hanya sekadar makluman petua orang-orang tua sahaja perlu di buat kajian saintifik lagi melalui kaedah perubatan

Sekian,
Wassalam.

3 comments:

  1. linna love farid12/5/13, 7:23 AM

    nice story trima ksh kongsi petua sye suka harap2 ok lah ea...?

    ReplyDelete
  2. Aku ader awe sebaya ngan aku..tak pernah sentuh buat benda mksiat dgn dia..sekadar kis lips tu n hug biasse la..tapi aku teringin nak tau aper rasa nikmat kalau buat bende tu..jadi aku pujuk awek kwn aku..then dier pon setuju..hihi dia ckp dier terima kalau batang teruna..hihi mlm tu aku da rsa ..esok nya lagi..dier plak yg ajak..dan aku ngan dier tu tdur sma2 dlm 11bulan..dier tau aku ade gf..aku tau dier gf kwn aku..selama 2tahun bf dier keje kat singapore..jdi aku la yg jga dia..syukur awek aku taktau..thn lepas 2013 pula dier bawa jmpa kat hotel...dier ngan adik pmpuan dier..dier ajak tresome plak..best gile dpt dara adik dier..adik dier umo 17 kkaknya umo 21 aku plak umo 20..



    Dan akhirnya aku kawen ngan awek aku

    ReplyDelete
  3. Mcm babi yg komen no 2 tu.. Awek ko 2 aq yg prnh men.. Laki mcm ko nie mmg babi.. Pukimak lahanat

    ReplyDelete

terima kasih sebab comment