bar

jumlah pelawat

11 May, 2013

She Is mY love [ farda addini ]

caption
gambar ini di tangkap oleh farid sendiri ketika dia
 leka bermain dengan telifon bimbit :)
 huhu


hari ini dalam sejarah aku bawa perempuan huhu... memang ada batasannya kalau bukan muhrim, kami tidak muhrim -terus terang cakap- tetapi masa atas motosikal yang aku bawa itu ada jarak dia sendiri buat jarak haha.. menggunakkan tangannya :)

hendak berbahasa dalam bahasa english atau tidak ya? terpaksalah sebab tajuk pun sudah dalam bahasa english kan-kan-kan-kan? hehehe

let's me speaking in English -ceh wah-, haha.
sorious my english is failed,but i want to try speak in english. hehehe
but she say to me don't speaking, hahah okay.

fuhh penat aku nak menaip and mengejanya hahah... maklum la benda yang biasa-biasa boleh la yang berjiwang-jiwang tuh boleh la...
ini hendak membuat karang uiiit sakit aku, hahaha,
aku dapat dia perangai aku jadi berubah dan entah la hahaha,
serius dia lain daripada yang lain hahaha, :)
hari ini sahaja dia sudah membuat aku ketawa bersama dia dalam applikasi android iaitu "wechat".

aku bersama dia pada - 6/5/2013 - sampai sekarang. dia telah menang PRH11 aku yakin kami akan berkekal sampai bila-bila :) tahu tak menang PRH11 itu apa? hahaha..

PRH11 itu bermaksud (Pilihan Raya Hati yang ke 11 orang ) bermaksud dialah orang yang telah menawan hatiku hehehe,

just for you my sweet heart
I know you are fighting for me, and i so appreciate it. believe me, even though I now avoid this, but your are already in my heart.PLEASE stay by my beside . i really need you. Farda Addini <3



sekejap-sekejap jangan la lari hahaha, okay-okay ada penutupnya hahaha, macam biasa lah,
 kepada pembaca setia ATHOUSANDSTORIES15.BLOGSPOT.COM kemungkinan 2 bulan lagi akan diadakan peminat setia. cara-cara penyertaannya adalah, ........ post baru akan diupdate nanti tunggu ya?

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

terima kasih sebab comment